Loading...
News 2017-09-19T14:00:50+00:00

News

Kolejny klient bpm’online

Innowacyjna firma w zakresie wydruków w technologi 3D  3d - 3DLab - wybrała bpm'online jako narzędzie wspierające procesy sprzedaży. Bpm'online to rozwiązanie CRM oparte na chmurze z elastycznymi  procesami sprzedaży, które umożliwiają  klientom przejąć kontrolę nad pełnym procesem z udziałem klienta — od generowania leadów do powtórzonej sprzedaży.     [...]

Wydawnictwo ZNAK wybrało bpm’onlnie

Wydawnictwo ZNAK zdecydowało się na wykorzystanie platformy bpm'online studio do realizacji procesu tworzenia i sprzedaży  książek. Bpm'online zapewnia kompletny zestaw narzędzi do efektywnego zarządzania procesami biznesowymi, w tym do modelowania procesów, wykonania ich, monitorowania i analizy. Dzięki temu może być z sukcesem wykorzystywany nawet w bardzo unikalnych procesach.       [...]

bpm’online dla KR Group

KR Group,  polska, dynamicznie rozwijająca się grupa księgowo-podatkowa o międzynarodowym zasięgu zdecydowała się na rozwiązanie bpm’online. W pełni chmurowe rozwiązanie obejmie obszar Contact Management  oraz wsparcie procesu ofertowania i obsługi sprzedaży. Dzięki nowatorskiemu podejściu do zarządzania procesami w bpm'online zakończenie prac będzie możliwe już w kwietniu 2018. Chcesz się przekonać [...]

Integracja z DFP w Burda Media

AYPE realizuje kolejną integrację z Adserwerem  Google DoubleClick for Publishers (DFP). Rynek Online jest jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się sektorów w branży wydawniczej  i powoli wypiera tradycyjny rynek prasowy Integracja z nowoczesnym serwerem DFP  pozwoli na zmianę sposobu  zarządzania zleceniami online. Integracja i modyfikacje wprowadzone w systemie CRM pozwolą [...]

MS Dynamics 365 w Polcotton Sp. z o.o.

AYPE podpisało umowę na wdrożenie rozwiązania MS Dynamics 365. Wdrożenie obejmie Contact management oraz elementy procesu sprzedaży. Ważnym elementem wdrożenia w kolejnym etapie  będzie integracja z systemem MS Dynamics Navision  W ten sposób powstanie  zintegrowane środowisko, które umożliwi realizację złożonych procesów obsługi klienta po niższych kosztach i w krótszym czasie.

Zapraszamy do kontaktu